Äntligen

Äntligen tillbaka på mitt andra hem.
Skulle egentligen ha vart till gymmet tidigare idag men valde att sova ut. Så jag kom hit vid 12.30 istället för vid 10.
Käkade lite lunch innan gymmet som idag bestod av köttfärssås keso och ägg.
När jag väl kom till gymmet körde jag ett riktigt bra bröstpass som såg ut som sådant:
Bänkpress 5set
Lutande hantelpress 5set
Flyes 5set
Cable upp/nedifrån 5set

Avslutade sedan mitt pass med lite lätt mage. Grymt skönt att äntligen vara tillbaka efter en tids sjukdom. Fick rejält bra pump idag. Känner redan nu hur jag inte kommer kunna röra mig imorgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen här på gymmet sedan ska jag åka till Gävle för att hämta Olivia. Därefter bär det av till Uppsala. Ha en trevlig helg

// Daniel Nylén
Mihmet Credo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0