Miss

Missade att skriva igår. Blev så sent innan jag kom hem. Spelade rinkbandy match som vi torskade med 7-3. Igår på gymmet blev det ett bröstpass som sådant.

Liggande hantelpress 5set
Lutande hantelpress 5set
Pecdec 3set
Cablecross 4set
Avslutade med en ny övning då man håller två vikter mot varandra och lyfter armarna från benen och upp tillaxlarna.
4set

Idag torsdag ringde klockan 08 för att jag skulle ut och gå, men som Vanligt så somnade jag om. Måste verkligen börja slita mig upp ur sängen för att ta promenaderna. Dom är egentligen jäkligt viktiga. Kom iallafall iväg till gymmet klockan 11. Började med att löpa 2.5km sen övergick jag till ett lite lättare benpass.

Benspark 6set
Ben curl 4set

Jag nöjde mig så idag. Åkte hem och duschade efter gymmet och nu har jag vart på jobbet i 4h endast 4 kvar. Har precis tryckt i mig min matlåda med ris och lax. Ha en trevlig kväll, det ska jag ha på jobbet iallafall!

// Daniel Nylén
Mihmet Credo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0