Shoulders

Klockan ringde första gången kl 07.00 idag. Vaknar upp och vet inte vart man är. Klev iallafall upp och käkade frukost med älskling innan hon begav sig till skolan. Trött som jag är på månarna så hoppade jag ner i sängen igen och sov till 10.10 ungefär. Hoppade upp ur sängen och trodde jag sovit över mitt gympass med KG och Tobias, men så va inte fallet. Klädde på mig och åkte ner till ett gym som heter etc. Ligger i en källare inne i stan. Ett trevligt litet gym med duglig utrustning. Skönt med lite omväxling ibland. Men imorgon är det tillbaka på jernvallen som gäller.

Körde axlar och mage idag.

Axlar
Militärpress 5set
Hantelflyes 5set
Frontdelts 5set
Shruggs 5set
Rep för baksida 1dropset

Mage
Brutalbänk 75reps
Benspark 65reps
Sidolyft 60reps

Avslutade med 2km löpning på bandet.
Dax att försöka komma igång med löpningen igen.

Ett bra pass och en liten höjning av självförtroendet.
Är inte riktigt mig själv just nu. Självförtroendet har fått sig en törn på något sett. Är väldigt missnöjd med mig själv. Ser ner på mig själv väldigt mycket :/ men ska väll snart vara på fötter igen tror jag.
Imorgon kommer en rad om mitt benpass. Trevlig kväll

//Daniel Nylén
Mihmet Credo


Kommentarer
Postat av: gösta

klarar du av 75 ordentliga i brutalbänken? hängande ner och upp med armbågarna till knäna? pallar endast 20...

Svar: inte i rad alltså haha det är fler set men jag vet inte hur många jag körde!
Daniel Nylén

2013-01-14 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0