Tv-tittande

Gårdagens korpen-match slutade i vinst med 8-5. Sjukt kul var det dessutom. Men förkylningen blev ju inte bättre utav det men samtidigt inte sämre heller. Tänkte dra igång lite lätt med träningen igen imorgon. Men nu ligger jag här i soffan och kollar på Gordon Ramsey, vilken Gud alltså. Finns ju inte direkt sådär mycket att göra när man är förkyld, ska väll ta tag i disken iallafall så får Olivia städa när hon kommer hem :)

Sen så vet jag inte hur hon kan säga att jag aldrig gör sallad när jag äter mat. Tyckte tallriken idag va full av sallad ? Bild kommer här nere. Men alldeles nyss så blev jag så jäkla sötsugen. Då tog jag mig i kragen och gjorde en liten frukt tallrik som bestod av kiwi, banan och satsumas. Perfekt när man är sugen på något sött.

// Daniel Nylén
Mihmet Credo


Kommentarer
Postat av: SP

Om ditt mål är att gå ner i vikt, så ät för fan inte frukt! Massa jävla druvsocker som triggar igång sötsuget ännu mer.. Och alla som säger att det är bra att äta frukt ljuger. Man blir absolut inte smal av det! då kan man lika gärna trycka i sig en godis påse.. Mitt tips till dig är att utesluta frukt , skippa kolhydraterna, ät mer fett.. Du kommer märka en sjuk skillnad:) jag var skeptiskt från början men efter några veckor kände jag att det var fan de bästa jag gjort i hela mitt liv .
Tack och hej! Fortsätt kämpa peeeaaace

Svar: Hej S.p har tidigare gått på dieten lchf vilket fick min mage att få tarminfektion. Kolhydrater har fått ett dåligt ryckte på grund av alla forskares tips. vilket de inte tänker på är hur magen mår i det stora hela. Och att jämföra frukt med godis är väll kanske inte rädd jämförelse...tackar endå för feedbacken :)
Daniel Nylén

2012-11-07 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0