Underbar kväll

Som jag skrev i det tidigare inlägget skulle jag få frun att städa. Vilket jag också lyckades med. Nu är lägenheten ren och fin. Efter att jag diskat och hon städat så gick vi och handlade inför kvällens middag. Middagen bestod av sallad och laxgryta (mums). Därefter gjorde vi ordning en riktigt smaskig fruktsallad med lite vanilj kesella. Kvällen avslutades också med Johan Falk för frugans del medans jag fortsatte med att kolla på fotbollen. 3 poäng till United och noll till Barcelona. Underbart

Nu är det iallafall kväller för våran del och vi ska nu sova för att jag ska va pigg och kry för att kunna gymma imorgon :)

// Daniel Nylén
Mihmet Credo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0