Godmorgon världen!

Blev inget skrivet i helgen pga att ja har spelat fotboll(tidningscupen) och inte haft tid. Gruppspelet spelades i fredags och vi vann alla matcher. Spelade grymt fin fotboll och för min egen del gick det grymt bra i målet. Åttondelsfinalen skulle spelas på söndagmorgon och det va bollstanäs från div3 Sthlm som stod för motståndet. Men med en del slarv från våran del så ville inte bollen studsa våran väg. 2-1 med 5 minuter kvar så har vi ett stolpskott och med 7sekunder kvar avgör dom matchen med 3-1. Tråkigt, men i det stora hela gör vi en riktigt bra turnering. Nu är det bara att ladda om för träningsmatcher och se fram emot sommaren!!

Men jag va inte riktigt nöjd med min insats eller förlusten direkt efter matchen, och med mycket missnöje och aggressioner gick jag ner på gymmet och kastade vikter. Blev ett bröst och tricepspass som avslutades med lite mage.

Nu sitter jag på jobbet och ska få första förmiddagen av 7 att gå. Ikväll väntas ett rygg och bicepspass samt fysträning med fotbollen!

Hoppas ni får en bra vecka och en bra dag!

// Daniel Nylén
Jag tror på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0