Onsdag

Ännu en morgon på verket, händer inte så mycket just nu så vi sitter mest och tar det lugnt just nu. Inte okej, vill jobba och få tiden att gå så man kommer iväg till gymmet!

Det va meningen att det skulle komma ett inlägg igår kväll innan jag somnade men jag orkade Verkligen inte. Servar också meningen att det skulle bli både fotbollsträning och rinkbandymatch igår också. Men fick nöje mig med innebandyträning och ett ryggpass. Kändes inte så där skit bra när jag körde ryggpasset, fick Inge känning i musklerna eller nåt vet inte vad jag kan ha gjort fel. Men jag kan lova att dagens axelpass kommer bli enormt.

Passet kommer att se ut så här:
Millitärpress
Shrugs
Sidolyft hantel
Rep för baksidan
Lyft med viktplatta framåt
Lyft upp till hakan.

Vet inte riktigt vad alla övningar heter så därför jag inte döper dem efter namn.

Dagens frukost bestod av ett ägg och lunchen kommer bestå av lax och bulgur med grönsaker.. Nytt inlägg ikväll.

// Daniel Nylén
Jag tror på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0