Pain

Idag när jag vaknade kände jag ett sig som jag aldrig känt förut. Visst har man känt sug för att dra till gymmet, men idag var det verkligen enormt! En riktigt skön känsla.

Utan frukost i magen så drog jag ner på gymmet vid 16.15. Hade Idag med mig en lagkamrat från innebandyn. Ett riktigt bra axelpass.

Militärpress maskin 5set
Side delts 5set
Shruggs 3set
Baksida axlar 5set
Drag upp mot hakan 5set

Han efter det hem för att käka och sedan dra mig till andra träningen för dagen. Vilket va fotboll. Gick mindre bra, men bara glömma och gå vidare för att fokusera på tidningscupen i helgen!
Nu ska jag ta och käka lite ägg här på jobbet så jag sedan orkar ta tag i arbetet igen. Hoppas ni har en trevlig natt och morgondag!

//Daniel Nylén
Jag tror på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0