rubriker -.-

Första måndagen efter ett 12h nattskift som jag är riktigt pigg. Ramlade väl upp ur sängen runt 13,00 idag, käkade 250g kvarg till frukost. Ska försöka hålla mig till det till frukost.
 
Kom till gymmet runt 16 idag. Började med intervaller 5ggr 400m Kändes riktigt bra. Känns att man är påväg åt rätt håll! Avslutade passet med mage. plankan, crunshes, benlyft, brutalbänk och en övning för sidan av magen.
 
Just nu håller jag på att slänga ihop lite käk som ska ätas efter fotbollsträningen. Lax och bulgur. 
 
Kände inte så mycket sug för ett långt inlägg idag. Uppdaterar er i kväll om fotbollsträningen :)
 
//Daniel Nylén
Jag tror på mig själv!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0