Sista natten!

Det blev inget bröstpass idag som jag hade planerat. Klockan blev alldeles för mycket och då det va tävling på gymmet kl 16.30 så hann jag inte. Istället så åkte jag direkt på innebandyträningen, som idag gick ganska så okej ändå.

Nu sitter jag på jobbet och kollar på bär Pia mizar lite. Börjar redan nu ladda in för tidningscupen som startar 16.50 imorgon. Ska bli riktigt roligt att spela denna cup igen.

För övrigt i helgen så ska jag spela innebandymatch på söndag och försöka klämma in ett till gympass. Men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag ta och jobba av den sista tiden på sista nattskiftet !! Over and out

// Daniel Nylén
Jag tror på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0