Tisdag

Godmorgon godmorgon. Eller?
Trött som satan stel som en kyrka. Usch och fy för förmiddagar! Blev inget rygg och bicepspass igår, va alldeles för trött för de efter första förmiddagen. Men det blev fotbollsträning iallafall. Lätt Jogg ute i 25 minuter sedan lir inomhus. Träningen gick rent utav skit dåligt! Men nya tag ikväll om det nu blir träning ute pga kylan.
Tänkte iallafall ta gårdagens gympass idag innan innebandyträningen.

Efter en lite sämre helg med gotta och annat så får man försöka komma in i lite rutiner igen. Måste försöka sluta unna mig så mycket och hitta tillbaka till den självdiciplin som jag hade i somras. Den finns där inne det vet jag! Och nu när jag skriver detta springer Sven ut med massa pepparkakor. Men ja lovar er och mig själv att jag tänker låta bli!!!

För övrigt så kan man väll säga att jag mår så otroligt bra just nu. Jag trivs med mitt jobb trots dessa förmiddagar och jag har en så underbar flickvän som peppar och stöttar mig i träningen samtidigt som hon själv kör. Att ha en flickvän som verkligen får dig att se dagen som en gåva hela tiden är det underbaraste som finns, att spendera ett liv med den man älskar är det finaste man kan uppleva. Det tycker jag ni också ska göra, se dagen som en gåva. Vem vet imorgon kanske inte kommer, glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!

Innan jag avslutar detta inlägg skulle jag vilja fråga er vad ni vill att jag ska prata om på inom träningen? Har ni något önskemål som ni vill veta osv så Släng en kommentar på inlägget!


Och med det sagt tänker jag återgå till mina arbetssysslor!

// Daniel Nylén
Jag tror på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0