att jobba i motvind

har under en längre tid jobbat i rejäl motvind med både skador och motivationen. Har gått upp i vikt och tappat det mesta av det jag har tränat upp under dessa år! Har dock ingen annan än mig själv att skylla.

Tänker därför starta upp bloggen igen och försöka komma tillbaka till träningen och mig själv som person. Börja om lite grann på nytt igen liksom. Jag vet att jag kan ta mig tillbaka men jag behöver hjälp på vägen. Träningen och kosten måste jag sköta själv, men pushen och glädjen kan ni hjälpa mig med på vägen.

Tar en dag i taget och hoppas på att motivationen kommer tillbaka.. Den måste göra det.

Bloggen kommer dock inte bara handla om träningen denna gången utan den kommer även handla om min vardag och lite annat. Kan behöva skriva av mig.

Aja imorgon börjar dagen med ett bröst och tricepspass.

Let's do this !!

// Daniel Nylén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0